Μια καλοφτιαγμένη διαφήμιση θα σας τραβήξει την προσοχή και μας μένει στην μνήμη για αρκετό καιρό, και ακριβές αυτό το εφέ χρειάζονται οι κοινωνικές διαφημίσεις. Το να βάλεις τους ανθρώπους να σκεφτούν και να πράξουν είναι κάτι πολύ δύσκολο αλλά είναι μια καλή αρχή για αλλαγή.
Μαζέψαμε 20 παραδείγματα τέτοιων κοινωνικών διαφημίσεων οι οποίες μας εξέπληξαν αυτήν την χρονιά.
Ο τοίχος τηλεφώνου
Η εταιρεία Ogilvy στο Πεκίνο έφτιαξε αυτήν την διαφημιστική καμπάνια, η οποία δείχνει πόσο βαθιά έχει μπει στην ζωή μας η τεχνολογία. Το σλόγκαν της διαφημιστικής καμπάνιας είναι «Όσο περισσότερο επικοινωνούμε τόσο λιγότερο επικοινωνούμε».
Καμπάνια ενάντια του καπνίσματος
Η καμπάνια της Ρώσικης εταιρίας Russ Outdoor μαζί με το σχεδιαστικό γραφείο MILK δημιούργησαν αυτήν την διαφημιστική καμπάνια με το όνομα “Δεν σας νοιάζει;”. Ο στόχος της καμπάνιας είναι να τραβήξει την προσοχή των νεαρών γυναικών και των μητέρων και να τις ενημερώσει για της παρενέργειες του καπνίσματος.
Η Ταχύτητα σκοτώνει
«Η Ταχύτητα σκοτώνει» είναι ένα σλόγκαν που έχουμε ακούσει πάρα πολλές φορές. Η διαφημιστική εταιρία Western Cape Government πρόσθεσε και μια κατάλληλη εικόνα στο σλόγκαν αυτό.
Πραγματικές ανάγκες
Η Cordaid είναι ένας διεθνής non-profit οργανισμός στην Ολλανδία γνωστός για τον αγώνα του για την στήριξη των αδυνάτων και την επικοινωνία των αναγκών τους στο ευρύ κοινό.
Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις μιλούν για την παγκόσμια φτώχεια. Ισχυρές εικόνες, σε μια διαφημιστική καμπάνια που ονομάζεται “People in Need”.
Παραθέτει την τιμή του κάθε στοιχείου σε αντιπαράθεση με τις πρώτες ανάγκες που θα μπορούσε να καλύψει.
Αξιοποιεί την εικόνα για ευαισθητοποίηση του χρήστη, με επίκληση στο συναίσθημα χωρίς να έχει στόχο να αγοράσεις ένα αμάξι για να ξεπεράσεις το γείτονα σε χλιδή, στον δικό σου μικρόκοσμο.
Μην είστε αγενής
Μετάφραση: Μια υπερφορτωμένη τσάντα ΔΕΝ είναι λόγος να ενοχλείτε τους πάντες. Παραμείνετε άνθρωποι μέσα στα μέσα συγκοινωνίας
Μετάφραση: Τσίχλα, ακόμα και 1 φορά φτύνοντας την στο πάτωμα, γίνεται πιο πιθανό να βρεθεί κάτω από το ίδιο σας παπούτσι. Παραμείνετε άνθρωποι μέσα στα μέσα συγκοινωνίας.
Η Γαλλική εταιρεία RATP, η οποία φροντίζει τις συγκοινωνίες στο Παρίσι, έβγαλε μια κοινωνική διαφήμιση η οποία καλεί τους επιβάτες να φέρονται με περισσότερο σεβασμό στους συνεπιβάτες τους.
Να ταΐσετε αυτούς που πεινάνε είναι πιο εύκολο από ότι νομίζετε
Η εταιρεία TBWA \ Hunt \ Lascaris( Γιοχάνεσμπουργκ , Νότια Αφρική ) είναι ο δημιουργός αυτής της οδυνηρής κοινωνικής διαφήμισης η οποία σας επιτρέπει να ταΐσετε αυτούς που πραγματικά πεινάνε.
Σταματήστε την βία: Μην οδηγείτε μεθυσμένοι
Η διαφημιστική εταιρεία Terremoto Propaganda απο την Βραζιλία στις δικές τις κοινωνικές διαφημίσεις έδειξε από άλλη ματιά τι σημαίνει το πρόβλημα της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ.
Δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη
Αυτόν τον δημιουργικό τρόπο για να μαζεύει τα αποτσίγαρα αποφάσισε να χρησιμοποιήσει ο οργανισμός Hubbub από την Μεγάλη Βρετανία. Το πρότζεκτ αυτό καλεί τους περαστικούς να ψηφίσουν για διάφορα θέματα, πετώντας τα αποτσίγαρα.
Το παιδί σου τρώει ότι τρως
Αυτή η διαφήμιση φτιάχτηκε από την διαφημιστική εταιρεία Paim για τον σύλλογο παιδίατρων της Βρετανίας (SPRS). Η αφίσα πραγματικά πείθει, πως η διατροφή μπορεί αρνητικά να επηρεάσει το παιδί κατά τον θηλασμό και τα προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει στο μέλλον.
Κανένα παιδί δεν ονειρευόταν να γίνει παχύσαρκος όταν μεγαλώσει
Η κοινωνική διαφήμιση, αφιερωμένη στο πρόβλημα της παχυσαρκίας, από την LatinWorks (Όστιν, ΗΠΑ) μας μιλάει, για το πως τα περιττά κιλά μας κάνουν να παρατάμε τα όνειρά μας.
Όσο σπαταλάμε σε δύο λεπτά ,με τόσο ζεί δύο μέρες
Η Colgate-Palmolive έφτιαξε αυτήν την κοινωνική διαφήμιση για να παρουσιάσει το πρόβλημα της σπατάλης νερού.
Λογότυπα παίρνουν καινούργια έννοια
Η κοινωνική διαφήμιση της Mozambique Fashion Week είναι ενάντια της χρήσης του δέρματος η της γούνας των διάφορων ζώων, πρέπει να σταματήσουν το παράνομο κυνήγη. Αλλά θα γίνει μόνο εάν σταματήσουν οι αγοραστές να ζητάνε τέτοια προϊόντα.
Σκέψου για δύο
Η διαφημιστική εταιρεία Red Pepper από το Γεκατερίνμπουργκ καλεί τους οδηγούς να έχουν την προσοχή μόνο στους δρόμους, ειδικά σε περιόδους σχολικών διακοπών.
Παιχνίδια κατά της παιδικής εργασίας
Στην Πορτογαλία στην διαφήμιση της οργάνωση APAV τα παιδιά ασχολούνται με ότι ασχολούνται παιδιά σε διάφορες γωνιές του πλανήτη, δηλαδή δουλεύουν. Το ανθρωπάκι από τα τελετάμπις που καθαρίζει τα παπούτσια κάνει μια ιδιαίτερη εντύπωση.
Όταν βλέπετε τον τόνο φανταστείτε πως είναι πάντα
Το γραφείο Ogilvy & Mather απο την Σιγκαπούρη μας βάζει να σκεφτούμε πως θα ήτανε εάν, στην θέση του τόνου ήτανε τα πάντα.
Μην μιλάτε στο τηλέφωνο όταν οδηγείτε
Η διαφημιστική καμπάνια από την Ινδική εταιρία Mudra Group, με ένα λίγο σκληρό τρόπο καλεί τους οδηγούς να μην μιλάνε στο τηλέφωνο σε όσους οδηγούν, διότι μπορεί να γίνει η αίτια ατυχήματος.
Τα like δεν βοηθάνε
Η κοινωνική διαφίμιση από το Publicis στην Σιγκαπούρη: «Τα like δεν βοηθάνε. Γίνε εθελοντής. Άλλαξε την ζωή.».
Βάλε ζώνη και σώσε την ζωή σου
Η Καναδική εταιρεία SAAQ έφτιαξε αφίσες με το σλόγκαν: «Βάλε ζώνη. Ζήσε», η οποία καλεί τους οδηγούς να φοράνε πάντα την ζώνη ασφαλείας.
Γίνε άντρας
Η ιδέα αυτής της Κοινωνικής διαφήμισης ήρθε στο μυαλό του Κιρίλ Κορόμπκιν από την Αγία Πετρούπολη, όταν του είπε η έγκυος αδερφή του, πως στο μετρό κανείς δεν της πρόσφερε να κάτσει.
Ήπιες; Αποφάσισε ποιος θα σε πάει σπίτι
Η Ισλανδική κοινωνική διαφήμιση σας προτείνει να διαλέξετε το ταξί για να γυρίσετε σπίτι, εάν είστε μεθυσμένος. Γενναίοι με μέτρο!
Πηγή: tilestwra.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου