Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Το μάθημα που έδωσε μια μαμά στο 13χρονο γιο της!

Η Εστέλλα Χάβισχαμ έγραψε στο γιο της Ααρών ένα διασκεδαστικό αλλά και πολύ έξυπνο γράμμα προσπαθώντας να του δώσει ένα καλό μάθημα.
Ο 13χρονος είχε πει ψέματα στη μητέρα του ότι έκανε την εργασία του και όταν εκείνη του ζήτησε να της εξηγήσει το λόγο, ο Ααρών άρχισε να της φωνάζει ότι θα κάνει αυτό που θέλει αυτός γιατί έχει δικά του χρήματα και είναι ανεξάρτητος.(Ο Ααρών τον τελευταίο καιρό ανέβαζε βίντεο στο Youtube και κέρδιζε κάποια χρήματα, πράγμα που τον έκανε να αλλάξει συμπεριφορά).

Το γράμμα ήταν το εξής:

"Αγαπητέ Ααρών,

Επειδή μάλλον έχεις ξεχάσει ότι είσαι μόνο 13 ετών και ότι εγώ είμαι η μητέρα σου και επειδή δε σταματάς να μου υπενθυμίζεις ότι πρέπει να μάθεις κάποια πράγματα για την λέξη "ανεξαρτησία".
Μια και μου πέταξες στα μούτρα ότι τώρα βγάζεις και εσύ χρήματα ίσως θα σου είναι πιο εύκολο να αγοράσεις όλα εκείνα τα αντικείμενα που έχω αγοράσει εγώ όλα αυτά τα χρόνια για σένα.
Αν χρειάζεσαι φως στο δωμάτιο σου και πρόσβαση στο διαδίκτυο, θα χρειαστεί να πληρώσεις το μερίδιο σου από τα έξοδα:
Ενοίκιο:430 δολάρια
Ηλεκτρική ενέργεια:116 δολάρια
Ίντερνετ:21 δολάρια
Τρόφιμα:150 δολάρια
Επίσης θα χρειαστεί να πετάς εσύ τα σκουπίδια Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή αλλά και να σκουπίζεις και να σφουγγαρίζεις το σπίτι αυτές τις μέρες. Θα πρέπει να καθαρίζεις το μπάνιο μια φορά την εβδομάδα, να ετοιμάζεις φαγητό και να τακτοποιείς εσύ το δωμάτιο σου. Αν αποτύχεις να εκπληρώσεις τις υποχρεώσεις σου, θα χρειαστεί να μου δίνεις μισθό 30 δολάρια την ημέρα για να τα κάνω εγώ.
Αν, τέλος, αποφασίσεις ότι θα προτιμούσες να είσαι πάλι το ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ και όχι ένας συγκάτοικος μπορούμε να επαναδιαγματευτούμε τους όρους.

Με Αγάπη,

Μαμά"

Ο Ααρών μόλις πήρε το γράμμα το διάβασε, το πέταξε εκνευρισμένος και βγήκε έξω από το δωμάτιο. Λίγο μετά όμως επέστρεψε, ζήτησε συγνώμη από τη μητέρα του και τη ρώτησε τι θα έπρεπε να κάνει για να έχει ξανά φως και ίντερνετ στο δωμάτιο του.
πηγή:http://www.dinfo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου